Subject: Liiklusregistri x-tee teenus "Kehtivad juhiload ja tunnistused"
From: "Katrin Lehtpuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 14:28:02 +0300

Tere

Kirjutan RIA-st seoses TRAM pakutava teenusega „Kehtivad juhiload ja
tunnistused“.

Sündmusteenuste arendamisel oleme järjest liikumas sinnapoole, kus soovime
eesti.ee-sse sisse loginud kasutajale kuvada personaalset infot. Eestis
kohanemise sündmusteenuses
<https://www.eesti.ee/syndmusteenused/et/eestis-kohanemine>  (mõeldud
Eestisse saabuvatele välismaalastele) tahame kaustajale kuvada kehtivat
juhiluba (kui tal see on). Siin toodud näitlikustatud pilt:

Andmete pärimiseks oleme planeerinud kasutada X-Tee teenust
EE/GOV/70001490/liiklusregister/jlparing1/v2, aga selle
spetsifikatsioonist pole täpselt võimalik mõista järgmist:

Millised staatused saavad juhiloal olla päringu jlparing1 vastuses? Kuidas
juhiloa staatust eristada?

Vastust ootame jäädes,

Katrin Lehtpuu

tootejuht

+372 509 8560

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Riigi Infosüsteemi Amet

Teenuste äritalitus | Personaalriigi osakond

Pärnu mnt 139a, Tallinn 15169

www.ria.ee <http://www.ria.ee/>